4242belinay Kızlar kızım 3 aylık olacak şeftali gibi meyveyi yalatmakta sorun olur mu acaba deneyen yada doktoruna soran var mı sadece anne sütü alıyor..🤗🙈🙈
Deletedmom896 4242belinay Çok yanlış :) sindiremez dil partiküllerini zorlanır veyahut alerji gelişebilir ☺️
mamAras Ek gıda için en erken bebeğin sağlık sıkıntısı yoksa 5ay 15 günlükken başlanır ve meyveyle değil sebzeyle başlanır. Meyve tatlı olduğu için ilk tadımda yerse, sebzeyi yemez sonrasında