Elifkaya95 Merhaba arkadaşlar bugün aşımızı olduk ancak kızım az huysuz ve uyutunca böyle sesler çıkarıyor kendine ee ee der gibi örnek veriyırum tam anlatamadım. Neden oluyor acaba yan etkisi yaşayan oldumu uyumadıda tam kesik kesik gün içerisinde az uyudu
Yasoulgen Elifkaya95 merhaba rotanın yan etkisi ishal yapabiliyor Ateş vs huysuzluk yapmaz demişti dr
Elifkaya95 Yasoulgen ateş yok ishalde çok olmadı bi kere yaptı aşıdan sonra iyiydi ya uyumadıgı için mi acaba aklıma takıldı çok