Cihangir20 Bebeğim 5.5 aylık popousnda 3 aya yakındır hiç geçmeyen kızarıklıklar var pişik dedik bisürü krem zeytinyağı pudra kullandık hala geçmedi kanıyo kaşıdıkca hiç geçmiyo şimdi fito trosyd kullanıyoruz herkese fayda etmiş biz bi faydasını görmedik hamazinc fucidin trvaazol bile fayda etmedi bu durumu yaşayan var mı alerji testi yaptılar sonuç bekliyoruz mama alıyo bu arada emmiyo ve ek gıda yumurta verdim kusuyo yediği andan itibaren ne yapsam şaşırdım artık
Prenses39 Cihangir20 poposunu silmek yerine yıka birde bezi hemen takma biraz açık kalsin havalansın hergün yap bunu faydası olur biraz
aliismom Cihangir20 gece uykusuna yatmadan önce banyo yaptırın ve poposunu beyaz sabun ile yıkayın.. bebek sampuanlari bebeklerin surekli kremlene popolarini tam duru yapmiyor.. sabun daha temiz yapiyor.. sonra pisik kremini sürüp uykuya.. ben bepanthol kullaniyorum memnunum
Deletedmom78654 Benim kızımda öyleydi bir ara delik delik olmuştu poposu artık bir tanıdık eritilmiş sanayağ sür dedi sürdük gerçekten çok faydası oldu bir deneyin isterseniz
Deletedmom78654 Deletedmom78654 bir de bu Arko kremlerin tüplerde olanı var onun faydası oluyor normal kutuda olan değil ama tüp de olan
SonSerce Sudocrem, hametan, bepanten doktorunuza sorarak bir kullanın. Hametanın pomadı ve merhemi var vücut tipine hangisi uygunsa onu kullanın. Geçmiş olsun 🌸
Cihangir20 SonSerce bunları hep kullandık artış gösteriyo kan sonucu bekliyoruz yined e teşekkür ederim 🌺