cdirge Bugün kızımın boynunun altında pişik olduğunu fark ettim, evde bepanthol ve mustela pişik kremi var ama boyun bölgesi olduğu için kullanabilir miyim emin olamadım. Bu bölgede daha önce pişik başına gelen var mı?
Deletedmom413 cdirge Kullanabilirsiniz. Sicaktan olur Banyodan sonra islak kalirsa olur Cok terleyen bi bebekse olur. Canim
Fatma_FLZ cdirge ben her dus sonrası bepantol sürüyorum boyun altına pişik önleyici nede olsa Bi ara çok kusuyordu boyun altı kızarmıştı Sabh aksam yıkadım bepantol sürdüm 2 güne geçmişti
cdirge Deletedmom413 evet çok terliyor, her gün yıkıyoruz ama banyodan sonra ağlama krizine girdiği için doğru düzgün kurulayamıyoruz :( ondan oldu kesin
Eliffmomm cdirge banyosunu çok aşırı yorgun olduğu zamanlarda yaptirmamanizi öneririm benim oğlum da öyle giydiresiye ter içinde kalıyorum çok fazla yorulmadan oyun vaktinden yıkayın sonra bol yağlı masaj kremler felan ben öyle yapıyorum yoksa pişik oluyo heryerinde kilo fazla ve aşırı terliyor
Deletedmom413 cdirge Iyi kurulanmazsa surekli pisik olur canim Hatta kulak arkasi vs dokuntu olur. Eline sevdigi biseyi sevin kurularken
Mkelebek cdirge bende gecenlerde farkettim kipkirmiziydi. Evde hametan vardi surdum ertesigune duzeldi