1Dost acimavi bende yorumlara göre karar vermiştim ama maalesef bot yorumlar varmış özellikle trendyolda Buda beni korkuttu mesela diğer sitelerde aynı kadının yorumunu defalarda gördüm değiştirip değiştirip yazıyolardı makine elimde patlasın istemiyorum