Tftmnr
burdan okudum biri patlatmış birisi. Bi de onu denım dedim işe yaradı. O birikmiş süt nasıl cıktı koyu koyu rahatladım. İlk dogum yaptıgımda cıkıyodu o bende ama sislik yoktu gogusumde emzırırken cok acıyodu ucu. Ucunda süt birikince oluyomus galıba. O yuzdende süt kabarcıgı denıyor