Edanurdg Kızlar instagramda reklamı çıktı karşıma merak ettiğim bir bezdi deneme paketi 10₺ ve kargo ücretsizz link bırakıyorum aşağıya çok fazla bir fiyat değil denemelik alınabilir https://market.babyturco.com.tr/tanisma-paketi/#
Elifnaz_rabia Edanurdg bende alam dedim ama kapıda ödemesi ücrete tabii oluyor :) kart bilgilerini girmek istemedim
Prematureannesii Edanurdg trendyol uygulaması yoksa indirip yeni telefon numarası ile kayıt olun bedavaya 10 tl veriyo ben aldım bedavaya
Bitikmomi Edanurdg ben aldım bi paket sleepy nin aynısını yapmışlar resmen çok beğendim ama normal fiyatları hiç uygun değil deneme paketinden alınabilir o uyguna geliyor ama küçük numaralar büyük numaralar için yine bi avantaj yok
Edanurdg Elifnaz_rabia baby turconun kendi sayfası bi sorun olacağını sanmıyorum aslında ama siz bilirsiniz tabii
asellina20 Elifnaz_rabia tanışma paketlerinde yok kargo ücreti bugün geldi bana. Bez çok güzel ama. Baby turco doğadan paketi.
Papatyaa_ Prematureannesii ben yük arkadaşlarıma da söyledim sağ olsunlar baya bez gelecek kargoyu bekliyorum 🙈 ama şimdi 11.99 yapmışlar 🙈
Albayrakokur Kızlar can bebeb daha daha iyi paketi 5 lira migroslarda var bn bugün aldım 3 paket daha öncede aldım baya iyi tavsiye ederim
Eda1234 Hiç tavsiye etmem çok kötü.ben türk malı diye bi denemek istedim ama almaz olaydım öylece duruyor.a4 kağıdı gibi.oglumu çok kötü pişik yaptı.okadar kötü bir bezki onun yerine muşamba kullan daha iyi yani o derece kötü. Yinede siz bilirsiniz
Papatyaa_ Prematureannesii aynen ben instagram üzerinden mesaj yazdım babyturko.tr ye neden trendyolda 11.99 yaptınız dedim 😁 Trendyol ile anlaşmamız bitti dedi. Ama kendi sitesinde hala 9.99 kargo ücretsiz.
Papatyaa_ Prematureannesii ama bence millet Trendyol cüzdanımı öğrendi bedavaya getirdi bezleri ondan kaldırdılar 😂
Papatyaa_ Prematureannesii anne baba abimin telefonları dahil bütün arkadaslarıma rica ettim 10-15 kişi sipariş verdi. Herkes böyleyapatsa tabi 11.99 olur 😂
Gzrilknur asellina20 ben iki paket. Bi eşimden bi annemden. Tam kızkardeşlerimin hesabından yapacaktım ki yükseldi hemen 😁