Yüksek ateş sebebi nedir, biz de aynısını yaşadık idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle. Kızımda da antibiyotik alerji yapmıştı doktor tekrar idrar tahlili yapıp ona göre kesti antibiyotiği. Yani enfeksiyon geçmişti, değilse antibiyotik değiştircez demişti. Bence siz de doktor gözetiminde kesin antibiyotiği. Bize alerji için krem vermişti bi de. Ilık suyla duş aldır ve bu kremi sür dedi ama sırf kaşınmasın diye verdi kremi. Krem kullanmazsan da 3 4 gün içinde geçer en geç 1 haftaya geçer demişti. Bnde sadece 1 gün kullandım kremi çok kaşındığı için. Her gün ılık duş aldırıp nemlendirici sürdüm. 4. Günde tamamen geçmişti. Çok geçmiş olsun umarım bir an önce geçer..