Kaan12 2 ay 12 günlük bebeğim calpolu bı tatlı kaşığı kadar verdim yanlış anlamışım çay kaşığı kadar vermem gerekiyomus bı defa verdim zaten şimdi de uyudu içimi bı şüphe sardı bişey olur mu ki bı seferlik böyle bişey olunca bilen yardımcı olabilir mi
Kaan12 Desbildemates eczacı bişey demedi biliyorum sandı heralde ben de üstüne falan yazıyorlar ya yazmıştır dedim baktım yok kendi kaşığı da kafa karıştırıcı 2.25 yazan yer zaten kaşığın komplesi gibi ama sonra başka bı sitede çay kaşığı görünce bişey olur mu dedim acaba