cocukadam benim kızım mindersiz de gayet rahat minder i bilerek almadım gerçekten çok fazla dökülüp saçılıyor böyle kalkınca siliyorum gerekirse yıkanırda hantal bir sandalye değil, evden evede gayet rahat taşırsınız , ben çok sevdim daha önce bumbo kullandım kızımda sevmedi onu , e bebeğe baktım 350 TL dandik sallanan kırılacak gibi hemde çok yer kaplıyor , Minimalist eşyaları seviyorum , hayatımı kolaylaştırsın yer kaplamasın işlevsel olsun bebişimde rahat etsin diyorsanız kesin alın ( mindere gerek yok )