Melisakyol Merhaba annelee 8 aylık bebeğim otururken çoğu zaman dik oturmuyor kamburmuş gibi oturuyor 😔 böyle birşey yaşayan var mı
Ysm2019 Melisakyol merak etme ilerleyen aylarda düzeliyor benimkide öyleydi coğu bebek öyle oluyor ki zaten :)))
Yigitahmedim Melisakyol benim oğlumda öyleydi düzeldi bi süre sonra arkasına yaşlardım ve yastık koyardım sorun olmasın diye
[silindi] Kuyruk sokumuna bastırın otomatikman dik oturacaktır. Oğlumu başlarda günde en az 15-20 defa gider düzeltirdim şimdi 2-3 defa oda çok dalgınsa zamanla alıştı..