Merhaba hanımlar bugün öyle kötü bir haber aldım ki. Hala kendimde değilim. Malum okullar açıldı canlı ders yapıyoruz. Benim bebeğim sağ olsun bana izin veriyor eşimde evden çalışan biri olduğu için hiç durmazsa o bakıyor. Bir arkadaşım var ikiside öğretmen ve aynı saatlerde canlı dersleri olduğu için komşularına emanet etmiş 20 aylık bebeğini. Komşusuda bu süreçte ne yapıyorsa çocuk balkondaki koltuğa çıkıyor ve dengesini kaybedip aşağı düşüyor. Oracıkta ölmüş yavrucak.Anne babanın tabi duyduğunda ki üzüntüyü tahmin edersiniz. Böyle bir acının tarifi olamaz. Nasıl bir insan çocuğu böyle boş bırakır sana emanet edilmiş nasıl böyle sorumsuz olabilirsin düşündükçe sinirlerim bozuluyor. Ya sen bu veballe nasıl yaşayacaksın artık . Hele o arkadaşım nasıl toparlanacak yıllarca kendini suçlayacak. Hep keşkelerle ömür geçirecekler keşke bırakmasaydık,keşke aynı saate ders koymasaydık. Böyle bir durumda siz ne hissederdiniz . Allah korusun ben toparlanamazdım. 😔😔