Merhaba annişler; benim bebeğim 3 aylık ve sütüm en başından beri hep çok çok azdı ve mama destekli gidiyorduk bebeğim de emmiyordu zaten geceleri emzirmeye çalışıyordum 2 haftadır gece de emmiyor ağlıyor başını çeviriyor ve sütüm hiç yok sağıyorum sağıyorum günde 30cc çıkıyor çıkmıyor moralim çok bozuk. (Bu arada sütüm arttsın diye her şeyi yedim içtim fayda etmedi ) 😓