BhrKrmn vallah biz 8 en geç 8 buçukta kalkıyoruz ve hemen bir şişe mama istiyoruz sonra bir saat oyun derken 9 9 buçuk gibi tekrar uyuyoruz en fazla 11e kadar beraber kahvaltıya ekmek ( bazen az reçelli ) salatalık yumurta sarısı pekmez sonra oynamaya evi keşfetmeye devam öğlen uykusuna yatmadan önce ara öğün olarak bu ara yulaflı tahıllı kırmızı meyveli kaşık maması yediriyorum onu yediği halde bazen az da olsa mama içmek isteyebiliyor öğlen uykusundan sonra bizle yemek yiyor çorbaysa çorba yoğurt sebzeli veya kıymalı yemeklerden kendi meyve pürelerinden bazen biraz vişne suyu veya çay 6/7 gibi yinede bir yarım saatlik uykumuz geliyor sonra banyo oyun ya akşam pirinç unla muz ya da bir şişe mama içip en geç 10/10 buçukta yatıyoruz gecede bir kere 5 de acıktığımız için uyanıyorux mama içtikren sonra uykuya devam 😴 gün içerisinde de arada bisküvi kavun elma armut veya mısır patlağı veriyorum bilmiyorum iyi mi kötümü ama böyşe devam ediyor işte 😅