birdunyanurseda Arkadaşlar göğsüme anlık bir ağrı gibi bir şey giriyor ve ardından sütüm akıyor. Bebek acıktığında olurmuş bu doğru mu? Aranızda yaşayan var mı?
Mirayse birdunyanurseda ben canım ani bir sızlama gelirdi ardondan sütüm damlamaya basladı ve kızım gözlerini açardı uyuyorsa aynı anda olurdu hepsi ☺️ İç güdüler iyi çalısanlrda oluyor.
Unknown birdunyanurseda Oksitosin hormonu salgılanınca sütler akıyor. Bende bebeğime bakarken içimde kelebekler uçuyor gibi olduğunda sütün indiğini hissediyorum ve sütler akmaya başlıyor. Her şey beyinde bitiyor demek ki. Boşuna dememişler süt memeden değil beyinden salgılanır diye. Meme aracı sadece ☺️
serebro birdunyanurseda bebegimin 1 2 saat kesintisiz gündüz uykusu uyuduğunda hissediyorum genellikle uyanmasına yakın sızlıyor sanki 3 5 dk sonra da uyanır genelde 😊
Eslemmomy birdunyanurseda benimde öyle bebek uyanacagi zaman aciktigi zaman bir sızlama iniyor sütüm akıyor zaten sonra uyanıyor hemen
Mirayse birdunyanurseda evet gercektende öle bence emzirmek bir mucize ben kızımı 27 ay emzirdim ama son zamanlar süt bitti için cok acıyordu sıkılmıştım ona rağmen son kez emiyoruz bugün kızım süt bitti dedim ve çok ağladım. Şimdi ikinciye hamileyim emzirmeyi sabırsızlıkl bekliyorum o emerken seyretmeyi oyyy çabuk gecsin zaman 😍
Ayce_1999 Mirayse ne güzel benim hep içimde kaldı rüyalarıma kadar girdi kızımın emdiği 4 aylıkken başladı meme reddine 7 aylıkken tamamen bıraktı zaten sütümde git gide azalmıştı 🙈🙍🏻♀️
Ayce_1999 birdunyanurseda evet mucizevi bişey birini emerken diğer göğsünden de süt gelir sızlar 😍 özledim o zamanları kızım 7 aylıkken bıraktı emmeyi içimde kaldı 🙈