Smy16 Kızlar 1,5 aylık bebişim gün boyu hiç bir sorunumuz yok gayet güzel uyuyoruz ama akşam 7den sonra ne oluyosa bebişim hiç durmuyo çıglık atarak aglıyo bi kaç saat sürüyo, varmı aranızda bu durumu yaşıyan 🤗
Smy16 Tuba kolikler sanırım hiç durmuyomuş ya 🙄 benimki gece gayet güzel uyuyo gündüz gayet güzel herşey ama akşam olunca bişey oluyo anlamıyorum
Smy16 Tuba evet araştırdım simdi sanırım kolik benimki aynı belirtileri yaşıyorum 🙃 inşallah bian önce geçer bende sanıyorumki kolikler 24 saat susmuyo 😂
Tuba Smy16 Yok hayır sadece belirli saatlerde ağlıyorlar🙈 benim büyük oğlumda kolikti 3 ay boyunca her akşam 8den gece 1e kadar ağlardı sebepsizce🤷🏼♀️
berkana Smy16 benim kızım da 2 buçuk aylık akşam üzeri 5 buçuk gibi uyanıp 7 de ağlamaya başlıyordu. Saat 9 a kadar da ağlayıp geçe uykusuna geciyodu. Ben 7 olmada zorda olsa sallayarak 10 15 dakka uyutuyorum. Dalarsa tabi ki daha fazla. O zaman aglama krizine girmiyo. Aslında uykusuzluktan da yapiyo canım demek istediğim o. Sende bi dene istersen. Inşallah faydasını gorursun