2 aylık oğlum kakasını yapamıyor ☹️ Anne sütü+mama devam ediyoruz. Aptamil conformil kullanıyordum kabız olunca mamasını değiştirdim bebelac gold a geçtik mamadan mı oldu anlamadım bir kere lavmanla kakasını yapabildi şimdi yine 4 gün olacak halâ yapamıyor. Doktora sorduk 7 güne kadar yapamaması normal diyor şaştım kaldım ne yapacağımı bilmiyorum çocuk kıvranıp duruyor ama yapamıyor. Ne yapabilirim tecrübeli, başından geçmiş annelerimizden bilgi istiyorum