Bebeğime zorla birşeyler yediriyorum çok açıkmadıkca yemiyor hep bir reddetme var ve yemediği içinde gid gide zayıflıyor biberonda sadece su içiyor başka birşey olunca da içmiyor kaşık mamaları yapıyorum onlarıda az yiyip sonrasında reddediyor. Sizdede böyle sorun yaşan var mı yada bu konuda yardımcı olabilecekler lütfen bilgi ve önerileriniz yazarmısınız 💕