gazlı bebek annelerine bir sorum var aklıma takılıyor hep dıyoruz gazlı bebek diye acaba bebislrriniz üstten gaz çıkarma yani geğirmeyi yaparken mı zorlanıyor yoksa alttan kaka yaparken ve alttan gaz cıkarırken mı çnkü benim oğlum 26 günlük üstten cıkarıyor alttAn yapamıyor çok zorlanıyor kıpkırmızı oluyor kimisine soruyorum gazlı bebegim diyor ama kakasnı falan cok rahat yapıyormuş sadece üstten gaz çıkaramıyor muş anlayamadım hangisi olunca gazlı oluyor gaz damlaları alacağım çünkü hiç
uyumuyot