Deletedmom5 benim bebeğim doğduğundan beri emmiyor biberonla sağıp besliyorum ben 3. Ayda birden iştahı kapanmıştı biberon elimizde bir saat içirmeye çalısıyorduk beslenme saati gelince fenalık geliyordu bana 4. Aya girerken düzelmişti 6 ay 20 günlüğüz 3-4 gündürde uykuya geçerken ağlamaya başladık normalde ne sallarım ne kucağıma alırım yanına yatarım kendi kendine uyur