Eczaneye gidip isim yazdırarak aşı alabiliyorsunuz, 340 ₺ gibi bir ücreti var. Eczacı size kronik rahatsızlığınız olup olmadığını sormuyor. Aldığınız aşıyı da sağlık ocağında yaptırabiliyorsunuz. Aşıyı ücretsiz olarak yaptırabilenler ise kronik rahatsızlığı olduğunu gösteren raporu olanlar ve 65 yaş üstü bireyler. Raporunuz e-nabız sisteminde görünüyorsa sağlık ocağı elinde bulunduğu takdirde aşıyı hemen yapıyor.