Ur1987 oglunasik1anne canım bende bi ara Tofisa dan aldım üründen memnun kaldım mont ve sweat almıştım çok da kaliteli 30 TL mont düşün yani hala da kullanıyorum renginden vs hiçbir sıkıntu yok baya da sıcak tutuyor tişörtle giyiyordum ordan da bakabilirsin kapıda ödemeli felan
oglunasik1anne Ur1987 Tofisa montlarini bende çok beğeniyorum sadece açık olduğum için çok fazla seçenek yok
Minnakevkedisi oglunasik1anne kapıda ödemeli hiç almadım genelde instagram butiklerinde var öyle seçenek bilindik yerlerden alıyorum genelde bir süpriz olmasın diye trendyol,Boyner,h&m gibi :)
Minnakevkedisi oglunasik1anne yalnız ilk defa instagramdan kızıma sipariş verdim tatlış kıyafetler tulumlar için bakalım gelmedi daha kapıda ödeme yapacağım monesilababy den 😊
anakraliceee @oglunasik1anne canım Modanisadan yapıyorum genelde beğeniyorum ürünleri güzel iade falanda sorun olmuyor.trendyol boyner us polo sayfalarına bak indirimde güzel şeyler bulursun
oglunasik1anne anakraliceee Modanisa açık lar için de var mı canım seçenek . Kapıda ödemesi olan bir site istiyorum ben