Ozlem_06 çok zor çok benim catlamaktan ziyade uçlarımın yarısı yenmiş gibiydi acidan ölüyodum hep yumuşak tuttum streç poşet sardım sütümü sürdüm nemli kalması için göğüs kalkanı kullanın oda iyi ama acısı bı kaç dakika sonra geciyo zamanlada uçlar iyilesiyo ki benim göğüs uçlarının sekilleri değişti 😂