Derosss çok iyi bi diş granülü.
Jel kullanıyorduk hiçbir fayda etmedi, kendim araştırıp tetagil aldım.
Tadı da güzel, kızım kendi açıyor ağzını sürmem için.
Diş etlerine ve damağına masaj yaparak sürüyorum.
Huysuzluğu, kaşıntısı gidiyor. Azı dişlerinde çok rahat ettik biz çok şükür. O sıralar çok işimize yaradı yani.