Mrb güzel anneler kızıma 5 aylıkken yumurta alerjisi tanısı koyuldu deri testinde de cıktı bizim şikayetlerimiz azalmadığı İcin inek sütü alerjisi de olabilir denildi diyet listemize inek sütünü de ekledik sütümü de pek içmediği aminoasit bazlı mama İcin rapor cıkardık mamayı kullandık kızım 8 bucuk aylık kontrole gittimizde doktor Bi yumurta sarısı yedirip getir dedi yedirdim vücudunda kızarıklık veya herhangi Bi sıkıntı olmadı doktor Bi gün yogurt Bi gün yumurta sarısı yedir kanlı ishal yapmayana kadar devam et kanlı ishal yaparsa ikisini de kes dedi şimdi ben yumurtayla yoğurt yedireceğim İcin doktorun verdiği aminoasit bazlı mamayı kullanmaya devam edeyim mi acaba bunu doktora sormayı unuttum diyetini acıpta raporlu mamalara devam eden arkadaşlar var mı