ZeynepSare Yerimiz daraldığı için elden çıkarmak istiyorum fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum E bebek baby plus markası linl ekleyebilirim
ZeynepSare yigitalpinannesiii tabi umarım yükleyebilmişimdir 🙈 Minderi ve sandalyesine 75 düşünüyorum
ilknurgoksu merhaba annemiz🦋 https://imgyukle.com/ adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra aşağıdaki görseldeki gibi sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz🌸Ekstra olarak görsel anlatım linktedir🦋 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
ZeynepSare yigitalpinannesiii mama sandalyesinin sıfırı 80 tl 👍🏻 Minderi de 20 tl yine e bebek siz ne düşünüyorsunuz fiyat olarak ? 30-40 falan mı
yigitalpinannesiii ZeynepSare ben konserini sormadım sadece yorum yaptım ayrıca sizin minderi bilmem ben minderi 1r tlye aldım kargo ile aynı fiyat canım bu benim fikrim