Arkadaşlar 2 gündür bogazım yutkunurken çok acıyor normalde hiç böyle olmazdı. Onun dışında halsizlik vs bir belirtim de yok. Corona olabilir miyim olupta ayakta mı atlatıyorum? Yinede her ihtimale karşı evden çıkmayacağım kimseyle temasa geçip kul hakkına geçmek istemiyorum.