Arhim 8.ayda basladı bu yememe. Arada bir duzelır gıbı oluyor. Sımdı yıne hıcbıse yemek ıstemıyor. Nasıl onerırsınız nasıl yedırebılırdm. Normalde sadece TV karsısında yerdı simdi onuda yemıyor 😥
Tuana4747 Arhim 8 ayligiz benimkide hiç yemiyor doymuyor anne sütüyle de danismadigim doktor denemediğim yöntem kalmadıı
Arhim Tuana4747 8aylıkken bızımde basladı canım sonra dıs cıktı. Tam 2 hafta neredeyse ac kaldı. Su ıctı sadece
Tuana4747 Arhim kaşığı gorunce ağzını kilitliyor açlıktan uykuya dalamiyor bazen zorlamak da istemiyorum
Tuana4747 Arhim biberon tutmuyor maalesef denemediğim marka kalmadı bir ara Philips avent i tuttu 1 aydır onuda tutmuyor
Arhim Tuana4747 canım 8. Ayın basında kızımda aynıydı ne mama ıctı ne ek gıda yedı 2 hafta surdu dıs cıktı. Kontrol et dıs cıkmıs olabılır. Sonra biraz duzwlmıstı ama sımdı yıne yemıyor
Tuana4747 Arhim dişler bembeyaz ama çıkmamış canım ne kadar surede çıkar ki acaba her gün atesleniyor
Arhim Tuana4747 tamam sızınkı dısten valla benımkı hıc yememeye basladı bende bir kontrol edim dedim gorunur de bıse yoktu. Cay kasıgıyla kontrol ettm cıt cıt ses geldi. Sonra baktık 2 dıs birden geldi.