elifinannesi53 o diyenlerin kafasına kuregin ağzıyla sopalamak istiyorum banada aynısını diyorlar cocugum 4aylik6.300gram diyor bu mamanın şişliği bı kere inandiramiyorim zor bı bebek olduğuna ne var daya ağzına mamayı bitti kolay diyorlar inanın mama bebeği zor ya memeni tutarsın emer biter ama mama çocuğu öylemi gazı ayrı dert içmek istemez mama ziyan olur o bu dert acıkır ortayı birbirine katar sesi koşa koşa mama yapmaya gidersin o ayrı dert konuyla alakası yok da ne bileyim içim dolmuş gerçekten kilosuna gelince gayet normal yarın dış çıkarırken bu kiloları atacak zaten canım aldırma biz en güzel anneyiz sutumuz olsada emzirsek ama yok naoalim zorlami çıkaralım .