Bebegım 2 ay 6 günlük 3 gun once aşı oldu o gun hıcbısey yoktu ates dusurucu agrı kesıcısını verdım fılan uyudu kesıntısız tam 7 saat uyudu bende uyuyakalmısım beslemeye uyanamamısım o uyanmadı dıye. Ertesı gun sureklı aglama krızıne gırdı tiz bır tonda cıyaklayarak ağlıyordu .dunde oyleydı kaka yapmamıstı aksama kadar ondan sandık acıle gıttık fıtıl yaptılar . Geldı uyudu guzelce yıne bugun aglıyor uyusa bile hemen uyanıyor gaz mı rahatsız edıyor bıyerı mı agrıyor anlamadım uyanık kaldıgında sureklı bı aglama var . Sankı canı yanıyor gıbı sınırlı gibi 😤😭 tum gaz damlalarını denedık ıkı ay ıcınde nur harveys ve zınco harıc hepsı .dün en son 75 tl verdık maflor + aldık 3 damla ver dedı eczacı sız nasıl bas edıyonuz neler yapıyonuz anneler 