Sinemlina duphalac surup bebek için olanmı acaba.. hamileyken veriyordu doktor.. simdide babam kullanıyoda ondan sordum.. kabızlığa badem yagı cok iyi gelir ben doğdugundan beri kullanıyodum 2 aydırda düzene girdi kullanmıyorum gunde 2 cay kaşığı verebilirsiniz benım oğlumda 4 aylık.. bide kan ilacına basladıysanız o da yapar dün doktor dedi saglık ocagının verdiğini kullan kabızlık kusma ishal vs yaparsa benım yazdığımı al dedi