Kizlar besigimiz dogdu dogali yatagimizin ucundaa. Yanimizda yer olmadigi icin. 2 ay 23 gunluguz. Ama geceleri bebegim sesler cikariyo ve ben her seferinde kalkip bakiyorum.noldu diye. Acaba yatagin kenarina bi sekilde yer acip yanimami.alsam besigi. Yakinda donmeye baslicak kontrolu dahami iyi olur ilerde sikinti yasarmiyim ne dersiniz