Merhabalar 🙋🏻♀️ 8-9 aylık bebek anneleri sizlere bir sorum var , geceleri kızım belki 6-7 kere kalkıyor ve sadece emerek sakinleşip uykuya dalıyor fakat 15-20 dk sonra yeniden uyanıyor yani artık açlıktan uyanmadığını anladım dişlerde tık ondanda olacağını sanmıyorum , sadece uyandığında çok gaz çıkarıyor bundan dolayı akşamları yatmadan iyi geceler çayı veriyorum çok güzel gaz çıkarıyor ama gece de tekrar olup ondan mı uyanıyor ki acaba diye düşünüyorum bu durumda olan ve en önemlisi bir çözüm bulan var mı aranızda ???? Ya bu uyku eğitimi falan yok yani bizim kızda mümkün değil deneyene çalışıyorum ama meme haricinde ne yaptıysam çocuk uyumuyor ….