Htc1234 Bebeğim iki aylık 1 aylıktan bugüne sadece 400 gr alabilmiş malesef doktorumuzla görüştük bir hafta süt ve süt ürünlerini yemememi birde o şekilde deneyeceğini söyledi yüzünde ve vücutda lekeleri vardı sanırım alerjiden bir kaç gün içersinde geçti bu alerjiden emme sorunu ve kilo sorunu olabileceğini söyledi randevumuz perşembe günü eğer ki alerji varsa ne zamana kadar bu ürünleri yemeyeceğim 🙄 ve kilo alımımız yükselir mi ki 😞 mamaya başlamak istemiyorum sütümün yetmediği beni emmemesi çok zoruma gidiyor 😔😔