Mihre topugunu sık, burnunu sik faln diyorlardi. Ben de sadece ilk 2 3 gun uyandirmakta zorlyk cektim sonra da bi uyusa diye ugrasmaya basladim 😊🥰 benimki de 41 gunluk. Ilk 2 gunden sonra uzun uzun uyumadi yenidogsn gibi. Memede uyukluyordu tabii ama emiyordu. Bizimde yüzunde var sarilik ama vucuduna inmedikce tahlike gerek yok demisti.
Uykusuzluktan yorgunluktan ölecekmisim gibi hissetsem de sürekli emzirdim. Sarilik olmadi sayiyorum ben. Bir de gunde bi defa mama verdik 30 ml… Sutum dogumdan hemn sonra gelmisti ama iste 3.gun kontrolde yuzunde satilik girunuyor biraz deyince doktor verelim dedik. Yeteti kdr beslenmezse hastaneye yatinca hastanede yine mama veriyorlarmis 2 3 arkdsmin öyle olmustu. Cok sukur sarilik olmadan atkattik sanirim o dönemi. Ilk 15 gun ya da 1 sy sarilik riski diye biliyorumm. Kokay gelsin gecmis olsun.