ZeynepErva38 11 aylık bebeğim var hiç emeklemedi şuanda yurume arkadaşıyla yürüyor ama tek başına daha yürümedi disleri de henüz çıkmadı daha herkes tembel diyo var mı sizinde böyle bebisleriniz kızlar normal mı
_tospikannesi ZeynepErva38 13 aylıkken 3-5 adım atıp düşüyordu 14. Aya girdik oda oda dolaşabiliyor ama hala düşüyor 🤗
MayneymisAltintop Kızım 12 aylık yürür derken emekledi 14 aylık yürüdü 🙃 hiçte tembel bir çocuk değil. Şuan 20 aylık düz duvara turmanıyoruz😅
ZeynepErva38 Ya herkes bisey diyince insanın kafası karışıyor bide yaşıtları var çok hareketli bende korkuyorum bazen açıkçası bi sıkıntı mı var diye