Merhaba kızlar. 4günlük bebeğim var ve emzirmekte zorlanıyorum. Uyandıramıyorum. Uyandırsamda uyanık tutamıyorum. Doktor kontrolü vardı dün. Doktor sarılık başlangıcı var dedi😓aslında bezlerini takip edince iyi besleniyor muş gibi ama nasıl sarılık oldu anlamadım. Öğlen olmadı daha geceden bu saate kadar 4kere çiş, 3kere de kaka yaptı. Napim lütfrn akıl verin 😟