Zehraasya herkesin bünyesi bir olmuyor sanırım. sancı ve ağrıdan ağlaya ağlaya bir haftam geçti konseye cesaret edemedim 10. Günde tülbent bağladım o da organlarım yerleşsin Dİye, yatıp kalkarken, tuvalete giderken zorlandım çok. göbek sarkıklıgından yana bi şikayetim olmadı benim sadece epidural iğne ağrısı mahvetti bir de göbeğimde kararma oldu o kadar :) kendim acı ağrı çektiğim için herkesin öyle oldu sanıyorum ben de korse yerine tülbenti öneriyorum :)