Leyla_mehmet Kızlar sağlık ocağının verdigi devir 3 mu yoksa pedia ve ocean mi hangisini kullanıyorsunuz.dojtirumuz pedia verdi
Deletedmom_50 Leyla_mehmet devid kullanmayın bence de ki zaten doktorunuz daha uygun gördüğünü vermiş size. Biz de ocean kullanıyoruz, siz de doktorunuzun söylediğinden şaşmayın en iyisini takipli olduğunuz doktor bilir.
selon Leyla_mehmet ocean d3 ılac statusunde degıl sadece ek destek olarak verılıyor bunu da goz onunde bulundurun kullanmaya karar verdıgınızde
Leyla_mehmet Deletedmom_50 pedia niin içeriğinde bir şey varmis adını hatırlamıyorum face’de bir bayan yazmisti o yüzden kararsız kaldım
Skannesi Sağlık ocağının verdiği monovit var. Onu kullanıyoruz. Doktorumuzda uygun kullanmaya devam edin dedi.
TalentedMom Leyla_mehmet devid bize alerji yapmıştı ben vita sanol kullanıyorum A C d vitaminleri içeriyor pedia iyidir