Goktug_bugra canm ne 5 ler ne 10 lar gecti bizden tam 15 gun yapmadi 2 bucuk ayda basladi suan 5 ay olduk elhamdulillah eh işte normale döner gibiyiz hep 10 gun bekler fitil yapardim doktira da gittim kan vs aldilar. Ultrosuna baktilar biseyi yok dedi fitil yap demisti bende onu zarrali dite pek yapmak istemiyordum iyice asiri eziyet edene kadar sonra doktor amca oğlumuz var o dopalac kullanmami önerdi gunde ben 3 defa çay kaşığı ile sonra normale döndü şükürler olsun kendi yapmaya basladi hergun degil tabi 2 3 gune yada 4 5 güne eger bebegin huysuz degilse sende takma cok cok normal bu 10 gün e kadar normal dediler bana da ama 15 e kadar bile ciktik biz