Synmannesi doktor bize 6. Aya kadar kullanın dedi canım Evet çok pahalı bize maxbiotic önerdi o da güzel abimler de yeğenime onu kullanıor onlar çok memnun ben biogaia kullandım daha çok bir kaçtır da maxbiotic kullanıorm fiyatı uygun aslında değiştirmek gerek olduğu için buna geçtim 5. Aydayız bu ayda kullanacağız diğer aya bitior ek gıda falan olaylarımız başlıcak