Merhaba bebeğim 27 günlük ve gaz+kakasını yapamama sorunu yaşıyoruz ilk baslarda kakasını rahatça yapıyordu gazda sorunumuz vardı hatta gaz tartışması diye postta açmıştım biagai kullanan annelerimiz tavsiye etmişti doktorumuza sorarak bizde aldık gece yatmadan önce 5 damla veriyoruz kullanmaya başlayalı 2 gün oldu fakat etkisini göremedik günde 1 sefer kullanilmiyomu yada daha mı fazla vermek gerekiyor çok sıkıntı yaşıyoruz sizler nasıl kullaniyorsunuz.