DBaybars
ben 3 aylık oldu hala burun aspiratörü kullanmadım. Burnu kuru kuru sesler çıkardığında ve ya pis gördüğümde serumu damlatıyorım yumuşatıp çatal iğnenin arkasıyla görünen kısımları temizliyorum rahatlıyor. Burun aspiratörleri ilk zamanlar pek önerilmediğini okumuştum damarlarda genişleme oluyor diye. Sizce kullanılmalı mı ?