Busrakerem Kızlar bir aylıkken kilosu az doymuyor mama ver dedi dr bende çokta vermedim günde 1 veya 2 defa verdim şimdi bebeğim beni emmek istemiyor biborana alıştı memeye götürünce kıyameti koparıyor şimdi 2 aylık olcak mecbur veriyorum mama ne yapacam beni bırakırsa DİE korkuyorum akıl verin ne olur ne yapıcam cok çaresizim
aysealtuntas Busrakerem mamayı kaşıkla verin sonra size döner benimde öyle olmuştu şimdi biberonu hiç almıyo ağzına sadece beni emiyor
Busrakerem aysealtuntas ama benim sütüm yetmiyor vermek zorundayım mama sürekli kaşıkla da zor olmaz mı
Acemi_ogretmen_annee Busrakerem biberon= meme reddi çoğu doktor bunu umursamıyor malesef! Tam olarak ayrıntısını bilmiyorum dikkat etmedim ama bi sistem var ince hortumun bir ucu biberon da bir ucu gögüs memesine yapıştırılmış ☺️ Bir araştırın isterseniz nasıl olduğunu
aysealtuntas Busrakerem emdikçe çoğalır sütünüz evet kaşıkla vermek zor ve sabır gerektiren bi durum ama bebişlerimiz için biraz sabır