Milamoms yaaa aslında tam olarak benim de sorunum bu şu aralar.benzer bı post açmayı düşünüyordum bn de.iki aydır doğru dürüst regl olduğum yok görüntü var ses yok misali 🤦dha önce hiç böyle olmamıştım düzene de girmişti aslında adet donemleri. 16 aylık bebeğim var böyle bı durum mu sizinki de ya da benzer bı durum yaşayan var mı normal mi yani bebe asprini ise yarar mı ki ama emziriyorum 🤔