Saglikci sedalala tabi, 2 gecedir kullanıyoruz şimdilik memnunum oda 23 derece sabaha karşı 21-22 oluyor bize yetti kışın da bu civarlarda tutarız sanırım. Terleme üşüme yok şimdilik ☺️ memnun olmadığım bir yönü olursa olursa güncellerim