Meltemeymen34 Merhaba kızlar 20 günlük bebeğim var 4 5 gündür boğazında balgam varmış gibi çok hırıltı var Burnundan kaynaklıda olabilir sezeryan ile doğan bebeklerde oluyormuş ama yinede korkuyorum sizce hastaneye götürmelimiyim ?
Elifhanim Meltemeymen34 surekli burnunu temiz tut bsey olmaz bnm bebegmde 20 gunluk yakalndi bi kac gun snra gecti
Ggure Benim bebeğimde 13 günlük bende de aynısı oldu doktora götürdüm yenidoğan bebeklerde olur sıkıntı yok dedi korkmayın sizde :) Meltemeymen34
Kalimbanne Meltemeymen34 burnu tıkanık olduğu için hırıldıyor serum fizyolojik ile açmıştı bizim dr doktorunuza gidin o sizi yönlendirsin
Seli_m Yenidoğan dönemde bebeklerin çohunda oluyor hırıltı 3-4 ay sonra geçiyor, burun temizliğini düzenli yapmaya çalışın, yine de doktor kontrolünde baktırsanız iyi olur
anneadayi06 Meltemeymen34 benimde bebeğim şuan 20 günlük bizde de var hırıltı dün başladı . Ama 10 günlükken de olmuştu çocuk doktorumuzu aradık hırıltı çok normal burnunu temiz tutun öksürük olduğu zaman hırıltıdan korkun dedi . Serum fizyolojik ile burnu temizlemek için apart önermişti . Biraz önce sıktım burnuna ve temizledim daha iyi şimdi
Meltemeymen34 anneadayi06 öksürük yok ama hırıltı çok sanki boğazı balgam dolu gibi mama yerken zorlanıyor
Misssimsek Meltemeymen34 yeni dogan larda normal canım. Yeni dogan apnesi deniyormus. Benim.oglum 2 buçuk aylık hala.ara sıra olur. Ilk zamanlar bizde cok panik.olmustuk ama aile hekimimiz.normal.olsugunu soyledi
Betuloz Meltemeymen34 benim bebeğimde sezeryan maalesef doğdu doğalı o hırıltı bizde de var burnunu temizle odasını nemli tut geçer dedi doktor burnunu temizleyince rahatlıyor gerçekten
Meltemeymen34 Betuloz burnuna bakıyorum da birşey görünmüyor ne ile temizlemem gerekiyor burun aspiratörü için erkenmi
Betuloz Meltemeymen34 burunda birşey görünmüyor bizimde ama serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyorum açılıyor. Korkma küçük diye bizimkinde 46 günlük ben baştan beri yapıyorum
Nuralicihangir Meltemeymen34 benım bebegımde uc aylık oldu hala var gırtlagı yumsak dedı dr olabılır bı yasına kdr devam edebılır dedı