Bebeğim saat 8 de uyuyo gece saat başı saatte iki kez ağlar emmek için emmese bile memeyi ağzında tutar ama gözü kapalı yapıyo bunu uyanmıyor saat 6. 7. Ye kadar böyle yapıyo taş çatlasın arada 2 saat uyuduğu oluyo neden böyle yapıyordur alışkanlık mi etmiştir doymuyo mu acaba diye gece bir kez mama verdim yine kalkıyo onunla alakası yokmuş nasıl vazgeçer bu huyundan 5.5 aylığız bu arada