Hilalsarem benim hatırlamak istemediğim bir dönem. Tek başımayım, kusuyor, herkes normal diyor. Asla uyumuyor. Aç mı diye süt sağıp 3 kilo çocuga emzirme üstüne 120 150 cc süt veriyorum. Yine uyumuyor.
Meğer kustugundan hep açmış. İlk doktorunuza uyumuyor bir sorunu var diyorum. Uyuyordur o diyor 🤦♀️Allahım kimseye yaşatmasın, beterinden saklasın. Hatırladıkça çok çok kötü oluyorum. Travma yarattı bende resmen.