Cansudeniz Bebeğim tüm gün kaka yapmadı 2 aylığız bugün rotavirüs aşısı olduk oyüzden mi acaba ilk defa böyle oldu ağlıyor saatlerdir masaj yapıyorm ama yapamadı ne yapmalıyım
Yenidennn Cansudeniz anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapmaması normal karşılanır. Benim bebegim de önceden hergun yapardı sonra 3 4 güne çıkmıştı. Zeytinyağ içerebilirsiniz bir çay kaşığı ama aşıdan kaynaklı olup olmadığına dair bir bilgim yok.
feyza_sare Cansudeniz benim kızımda 9 gün yapmadı 2.5 aylıktı o zamanlar hastaneye gittim lavman verdiler rahatladı yavrum
aysegultunc Cansudeniz korkmayın daha 1 gün olmuş yapmayalı ☺️ karnına masaj yapıp ılık havlu koyabilirsiniz. hatırlayamadığım için soruyorum da rota aşısı için 2 ay erken değil mi?
Cansudeniz aysegultunc bizde 3. Ay biliyorduk doktorumuz gelmişken yapalım dedi bizde tamam dedik salgından dolayı ne kadar az gidersek iyi dedik yaptırdık 😑
aysegultunc Cansudeniz biz de 4 ve 6. aylarda yaptırmıştık ama doktorunuzun önerisiyle yaptırdıysanız tabi ki sorun olmaz ☺️